Ridgidtools.sk

Obchodné podmienky spoločnosti ant s.r.o.

Predajca

ant s.r.o.
Staré grunty 17/a
Bratislava 841 04
tel: 02 / 60 10 37 21
email: ant@ant.sk

IČO: 36363090
IČDPH: SK2022192502
DIČ: 2022192502
Spoločnosť je zapísaná v O. - R vedenom Okresným súdom v Bratislave I, oddiel Sro, vložka č.40749/B.

Ako nakupovať na našom e-shope

  1. Po prečítaní obchodných podmienok a informácie o spracovaní osobných údajov sa môžete zaregistrovať (vpravo hore), vyplnením krátkeho formuláru v sekcii „registrovať“.
  2. Ak ste naším zákazníkom prihláste sa zadaním e-mailovej adresy a hesla v sekcií prihlásiť.
  3. Vyhľadajte produkt, ktorý potrebujete a stlačte tlačidlo "Do košika", ktoré je umiestnené pri požadovanom produkte. Produkt sa automaticky vloží do košíka vo vami vybranom množstve. Pre zobrazenie košíka a dokončenie nákupu stlačte „Prejsť do košíka“. Pre možnosť pridávať ďalšie produkty kliknite na „Pokračovať v nákupe“.
  4. Nákupný košík slúži na editovanie vybraných produktov a ich množstva. Pre dokončenie objednávky stlačte „Pokračovať do pokladne“.
  5. V podkladni vyplňte všetky požadované údaje. Po skontrolovaní zadaných údajov stlačte tlačidlo „odoslať objednávku“.
  6. Vaša objednávka bude odoslaná a vy presmerovaný na stránku s potvrdením o odoslaní objednávky.

Dodanie tovaru

Naši kolegovia sa budú spracovaniu objednávky venovať čo najskôr a budú vás kontaktovať. Ak je tovar skladom: v prípade, že je náradie skladom, odosielame vami vybrané produkty na vašu adresu v deň prijatia objednávky alebo nasledujúci pracovný deň.
Ak tovar nie je skladom: pokiaľ tovar na sklade nie je, doba dodania môže byť o niečo dlhšia (v priemere 5-10 dní). Dodanie avizujeme telefonicky, SMSkou alebo e-mailom. S tovarom dodávame daňové doklady, záručný list a návod na použitie.

Spôsoby platby

• Dobierka: úhrada sumy objednávky priamo kuriérovi prepravnej služby pri prebratí tovaru v hotovosti.
• Platba bankovým prevodom / predfaktúrou: pri tejto platbe tovar posielame od pripísania platby na náš účet (zvyčajne 1 pracovný deň). Na vyžiadanie vystavíme predfaktúru.
• Platba na faktúru so splatnosťou: stálym partnerom poskytujeme splatnosť faktúr podľa dohody.
• TrustPay platby: platbu prostredníctvom internet bankingu vašej banky alebo platbu platobnou kartou zabezpečujeme cez bezpečnú platobnú bránu spoločnosti TrustPay. Úhrada je ihneď potvrdená a tovar vieme odoslať ešte v ten deň.
Pre prvú spoluprácu medzi nami vyžadujeme platbu na dobierku, predfaktúru alebo platby prostredníctvom funkcie TrustPay.

Prepravné náklady

Pri objednávkach nad 150.- € bez DPH je dodanie tovaru v rámci Slovenskej republiky zadarmo. Pri menších objednávkach pripočítavame k cene tovaru poštovné a balné v sume 5.- € bez DPH.

Škody vzniknuté počas dopravy

Predávajúci zodpovedá za škody vzniknuté na tovare počas dopravy ku kupujúcemu. Ak sa však tovar poškodí, alebo je odcudzený počas dopravy od kupujúceho k predávajúcemu v prípade reklamácie alebo vrátenia tovaru, je zodpovednosť na strane kupujúceho.

Upozornenie!

Zásielku, ktorá javí známky poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a pod.) v žiadnom prípade nepreberajte. Predídete tak prípadným komplikáciám pri reklamácii poškodeného tovaru.

Prevádzkovateľ e-shopu si vyhradzuje právo na opravu ceny tovaru pre odoslaním ak zistí, že tovar bol ponúknutý za chybnú cenu. V takom prípade musí zákazníka o správnej cene informovať a ten musí s úpravou ceny súhlasiť. V opačnom prípade nebude uzavretá kúpna zmluva a objednávka bude prevádzkovateľom stornovaná.

Reklamácie a servis náradia

V prípade reklamácie chybného alebo poškodeného tovaru nám výrobok zašlite prepravnou spoločnosťou (kuriérom) na našu adresu. Kupujúci je povinný reklamovaný tovar odovzdať kompletný, nepoškodený vlastným zavinením a v originálnom balení aj s kompletnou dokumentáciou. Zároveň Vás prosíme, aby ste k tovaru priložili faktúru alebo jej kópiu a reklamačný list, kde uvediete druh poškodenia.

Tovar na servis je možné poslať prepravnou spoločnosťou alebo priniesť osobne na našu predajňu. Pri zasielaní strojov a náradie na záručný alebo pozáručný servis, prosím o riadne vyplnenie servisného formuláru (na stiahnutie TU). Na prepravu tovaru je ideálne ak využijete prepravnú spoločnosť.

Záruka

Záručná doba všetkým osobám, používajúcim výrobok pre účel podnikania alebo obchodu s daným výrobkom, nie je stanovená Občianskym zákonníkom a stanovuje ju výrobca.

Na svoje výrobky poskytuje firma RIDGID záruku v lehote 1 roka. Záruka sa vzťahuje na výrobné závady. Záruka sa netýka závad spôsobených nesprávnym používaním a prirodzeným opotrebením. Reklamácie je nutné uplatniť písomne. Reklamovaný tovar je potrebné doručiť na náklady zákazníka na našu adresu. Opravený alebo vymenený reklamovaný tovar dopravíme na Vašu adresu v SR na naše náklady.

„LIFETIME WARRANTY“ - "DOŽIVOTNÁ ZÁRUKA"


lifetimewarranty


Postavenie firmy RIDGID® na trhu je výsledkom špičkovej kvality všetkých výrobkov. Prísna kontrola vstupných surovín, prípravy výroby, výroby a balenia hotových výrobkov je základným predpokladom pre to, aby bol RIDGID® všeobecne uznávaný ako značka najvyššej profesionálnej kvality. Preto RIDGID® poskytuje na svoje výrobky časovo neobmedzenú záruku

Čo je kryté zárukou
• Vady materiálu a výrobné vady u RIDGID® náradia.
• Z RIDGID® záruky sú vyňaté elektrické komponenty – tie sú kryté zárukou po dobu jedného roka od dátumu predaja.

Ako záruku uplatniť
Pre plné uplatnenie záruky je potrebný kompletný výrobok zaslať do akéhokoľvek autorizovaného servisného strediska RIDGID®. Hasáky a ostatné ručné náradie môže byť vrátené v predajni kde bolo kúpené.

Ako bude odstránená závada krytá zárukou
Oprávnene reklamovaný výrobok bude opravený alebo vymenený RIDGE TOOL zadarmo vrátený zákazníkovi.

Čo nie je kryté zárukou
Poškodenie pri nesprávnom používaní, nesprávnou údržbou, bežné opotrebovanie RIDGE TOOL nezodpovedá za žiadne škody vzniknuté pri používaní jeho výrobkov.

Ako ovplyvňujú záruku miestne zákonyV bodoch, kde RIDGID záruka je v rozpore s miestnymi zákonmi, budú riešené v súlade s miestnymi zákonmi.

Len táto záruka
Toto je znenie „LIFETIME WARRANTY“ a žiadny zamestnanec, agent, predajca, zástupca a ani žiadna iná osoba nie je oprávnená zjednávať iné podmienky záruky v mene RIDGE TOOL COMPANY.

Riešenia sporov on-line (RSO)

Vážení zákazníci, informujeme Vás, že akékoľvek svoje práva a nároky si môžete voči nám uplatňovať aj v rámci alternatívneho on-line riešeného sporu. On-line riešenie sporu zabezpečuje Európska komisia a slovenské kontaktné miesto riešenia sporov on-line (RSO). Rovnako aj naše nároky voči Vám môžu byť uplatnené prostredníctvom európskej platformy.

Sťažnosť môžete podať prostredníctvom platformy riešenia sporov on-line (RSO) na stránke https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show

Využitie alternatívneho riešenia sporu šetrí peniaze a čas, keďže Vaša sťažnosť bude vybavená do 90 dní a bez značných finančných výdavkov. V prípade akýchkoľvek problémov nás kontaktujte na ant@ant.sk.

Odstúpenie od zmluvy vykonanej cez internetový obchod pre fyzickú osobu

V zmysle ustanovenia § 7 zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupujúci právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote odoslaný list o odstúpení od zmluvy predávajúcemu. Toto právo má kupujúci aj v prípade, ak si tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihol osobne v priestoroch výdajného miesta predávajúceho.

Dokument pre odstúpenie od zmluvy vykonanej cez internetový obchod
Dokument stiahnete TU