Ridgidtools.sk
mnozstevnezlavy-ridgid

Obchodné podmienky servisného centra ant s.r.o.

Servisné stredisko

ant s.r.o.
Staré grunty 17/a
Bratislava 841 04
tel: 02 / 60 10 37 27
email: servis@ant.sk

IČO: 36363090
IČDPH: SK2022192502
DIČ: 2022192502
Spoločnosť je zapísaná v O. - R vedenom Okresným súdom v Bratislave I, oddiel Sro, vložka č.40749/B.

Reklamácie a servis náradia

V prípade reklamácie chybného alebo poškodeného tovaru nám výrobok zašlite prepravnou spoločnosťou (kuriérom) na našu adresu. Kupujúci je povinný reklamovaný tovar odovzdať kompletný, nepoškodený vlastným zavinením a v originálnom balení aj s kompletnou dokumentáciou. Zároveň Vás prosíme, aby ste k tovaru priložili faktúru alebo jej kópiu a reklamačný list, kde uvediete druh poškodenia.

Tovar na servis je možné poslať prepravnou spoločnosťou alebo priniesť osobne na našu predajňu. Pri zasielaní strojov a náradie na záručný alebo pozáručný servis, prosíme o riadne vyplnenie servisného formuláru (na stiahnutie TU). 

Záruka

Záručná doba všetkým osobám, používajúcim výrobok pre účel podnikania alebo obchodu s daným výrobkom, nie je stanovená Občianskym zákonníkom a stanovuje ju výrobca.

Na svoje výrobky poskytujú výrobcovia záruku v lehote 1 roka. Záruka sa vzťahuje na výrobné závady. Záruka sa netýka závad spôsobených nesprávnym používaním a prirodzeným opotrebením. Reklamácie je nutné uplatniť písomne. Reklamovaný tovar je potrebné doručiť na náklady zákazníka na našu adresu.

Záručná doba servisu

Záručná doba na servísovaný diel a úkon opravy je po dobu 3 mesiacov od výkonu opravy.

Doprava tovaru do servisu

Doprava do servisu
Tovar určený do servisu posielajte výhradne na adresu servisu: ant s.r.o., Staré Grunty 17/a, 841 04 Bratislava, Slovenská republika. Doručiť môžete tovar:
• Osobne
• Kuriérom, ktorého si zabepečíte vy
• Kuriérom, ktorého zabezpečíme my (Viac informácii o tejto službe nájdete TU)

Doprava zo servisu
Prezviať náradie zo servisu je možné osobne alebo kuriérom. Cena dopravy pri využití prepravnej spoločnosti je 6€ bez DPH.
Na základe individuálnej dohody si môžete zabezpečiť zvoz náradia kuriérom na svoje náklady.

Všeobecné podmienky servisu

Pri uznanej záručnej oprave stroja sú všetky náklady spojené s opravou alebo výmenou tovaru uznané výrobcom. Suma dopravy do servisu nie je zahrnutá medzi náklady záručnej opravy a hradí si ich zákazník sám.
Pri pozáručnej oprave má servisné stredisko za povinnosť zákazníka kontaktovať (telefonicky, emailom, osobne) ohľadom nacenenia pozáručnej opravy stroja. Pri neschválení cenovej ponuky na opravu vášho náradia si servis spoločnosti ant s.r.o. účtuje poplatok za diagnostiku stroja 20€ bez DPH*.

*Cena diagnostiky sa môže líšiť s ohľadom na náročnosť diagnostiky.

Zaslanie prepravy k vám - podmienky služby

Služba je určená na zvoz tovaru do servisu a zaslanie stroja zo servisu k vám. Cena tejto služby je 23.85€ bez DPH. Pri využívaní služby zaslania prepravy pre stroj určený do servisu ant s.r.o. je odosielateľ povinný vyplniť a zaplatiť žiadosť o prepravu. Zákazník je povinný dôkladne a správne vyplniť údaje o zodpovednej osobe a údaje určené pre zvoz tovaru. Zákazník je povinný dodržať zadané údaje a pripraviť sa na odovzdanie tovaru kuriérovi na stanovenom mieste a čase s dodržaním zadaných parametrov balíka. Odporúčania ako zabaliť balík a vyhnúť sa tak problémom s prepravou nájdete TU.

Platba je možné iba prostredníctvom platby kartou alebo platby cez internet banking. Na tieto účely slúži platobná brána TrustPay, spĺňajúca všetky podmienky pre bezpečný prevod úhrady za službu.

Po obdržaní objednávky na zvoz tovaru kuriérom vás budeme kontaktovať telefonicky alebo mailom pre potvrdenie objednávky a zaslanie faktúry za službu.

E-mail Facebook Instagram Linked In